Sunday 22 September 2019

2019 : Soar High, Love Endlessly ^^,



Suatu ketika dahulu,
Saya menceriakan pembaca blog ini dengan cerita bergenre komedi,





Asyik dipasak dengan karya-karya menyentak hati
Menuntut air mata
Saya cuba buat pembaharuan

Sementelah, saya juga perlukan sesuatu untuk membahagiakan

Maka terlahirlah dia

ENCIK ABANG KUDA






Review Goodreads untuk novel kedua saya

Namun dia, Si Abang Kuda tetap disebut oleh kesayangan-kesayangan ini
Tanpa anak sulung ni, saya tak mungkin berkarya lagi

Bukan mudah untuk bangkit
Bukan senang mahu menyelitkan semula diri ini di dalam dunia itu

Lillahi Taala saya tekadkan azam
Lillahi Taala saya menyerahkan diri
Lillahi Taala saya memohon agar dipimpin hati ini untuk kuat

Saya takut nak menerokanya kembali
Saya bimbang ego memakan diri
Andai terhanyut dengan puji-pujian

Yang nyatanya hanya layak dipersembahkan
cuma pada DIA

Hai semua

Terima kasih memberikan peluang pada saya untuk bercerita

Terima kasih cari karya-karya saya di kedai

Terima kasih beli lagi Encik Abang Kuda

Terima kasih merasai kasih sayang yang saya titipkan dalam anak-anak saya

Soar High

Love Endlessly

Saya hanyalah

Mirei May

Umi pada dua

manja itu....

Encik Abang Kuda

Jatuh Cinta Sekali Lagi

Terima kasih sayangkan anak-anak saya

That means a lot to me


22/9/2019
11.47 p.m